...Hazan Makamı...

...Hazan Makamı...
Şüphesiz şiirin bir kısmında hikmet vardır.

...Fikir Sancısı...

...Fikir Sancısı...
Duyun bir yerlerde biri sözlerle vurulmuş.

...Tavan Arası...

...Tavan Arası...
Yolu Dünyadan Geçen Her Kelimenin Mekanı.

...Kitaba Dair...

...Kitaba Dair...
Okumalarımdan Arda Kalan ve Kitaplara Dair Her Şey.

Eksik Şiir

5 Nisan 2011 Salı


EKSİK ŞİİR

Kırıldım biraz,
Sır tutmaz şimdi,
Seni sorduğum aynalar.
Hangi yana dönsem susuşun karşılar,
Gözlerinde gördüğüm hayalim de yalan.

Kırıldım biraz,
Anıları yakarken,
Eski bir şarkı fonda çalan.
"Tam mutlu oldum derken,yıktın bütün dünyamı.."
Ağırlaşan hüzün ve o masum cümle kalbimden uzaklaşan.

Kırıldım biraz,
Güneşin kızgınlığı değil,
Ayın soğukluğu pencereme her gece dadanan.
Eksik bir şiirin kaygısıyla şairini bekliyorum son kıtanın,
Cümlem kalırsa yarım,yarının sevdalarına bilin ki ben dargınım.

....

K.Saat


 

4 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel şiirleriniz var.
Yaradan ne insanlar yaratmış ! (ne güzel şiir yazan)
ellerinize sağlık :)

10 Mart 2012 06:03
K . Saat dedi ki...

Teşekkür ederim zaman ayırdığınız için..

12 Mart 2012 02:46
kaTip dedi ki...

Tüm yazılarını okudum. Çok güzel hepsi de... Ellerine sağlık dosTum.
Eski zamanlarda tanıdığın şimdiki akibeti bir garip kaTip doğudan güneşin doğduğu yerden selamlar. Allah'a emanet ol...

20 Ocak 2014 02:53
K . Saat dedi ki...

vealeykümselam, teşekkür ederim yorumunuz için madem tanışıyoruz bir isim verseydiniz bu şekilde hatırlayamadım maalesef.

23 Ocak 2014 01:54

Yorum Gönder

Yorumunuzu esirgemediğiniz için teşekkürler... (:

 

2009 ·Ruz-i Ceza by Keziban Saat, Free Blogger Templates