...Hazan Makamı...

...Hazan Makamı...
Şüphesiz şiirin bir kısmında hikmet vardır.

...Fikir Sancısı...

...Fikir Sancısı...
Duyun bir yerlerde biri sözlerle vurulmuş.

...Tavan Arası...

...Tavan Arası...
Yolu Dünyadan Geçen Her Kelimenin Mekanı.

...Kitaba Dair...

...Kitaba Dair...
Okumalarımdan Arda Kalan ve Kitaplara Dair Her Şey.

Gerekçe

2 Haziran 2010 Çarşamba


GEREKÇE

Huysuzluk var ruhumda biliyorum
Ve şiddetli geçimsizliği öneriyorum,
Böylece daha az yorulurum...
Ey hayat,
Belki üç talakla ayırıp senle yolumu,
Hak'ka kul olurum...


...

K.Saat

6 yorum:

Ordamyüsün günlüğü dedi ki...

Beğeniyorum hayata nümayişlerinizi. Allah yolunuzu açık etsin.

2 Haziran 2010 14:04
K . Saat dedi ki...

Teşekkür ederim...
Mutlu oldum yorumunuzla, hoşgeldiniz sayfamıza...
Amin ecmain inşaAllah, hoş duanız için...

2 Haziran 2010 14:11
Ordamyüsün günlüğü dedi ki...

Ben teşekkür ederim. Operadan gördüm sayfanızı. Takip edeceğim inşallah. Selam ve dua ile.

2 Haziran 2010 14:19
K . Saat dedi ki...

Vealeykümselam...
Operayı pek güncelleyemiyorum ama buradan devam etmeye çalışıyorum inşaAllah...
Mutlu olurum sizi burada görmekten...
Dua ile...

2 Haziran 2010 14:22
satirararasi dedi ki...

bir binadır cihanda ki düşvâr
kimse etmez anı meger sinimâr...

hayırlı olsun..

satırarası

2 Haziran 2010 15:14
K . Saat dedi ki...

:) EyvAllah sinimmar hatırlatmanıza...

Teşekkür ederim,hoş geldiniz sayfama...

2 Haziran 2010 15:22

Yorum Gönder

Yorumunuzu esirgemediğiniz için teşekkürler... (:

 

2009 ·Ruz-i Ceza by Keziban Saat, Free Blogger Templates