...Hazan Makamı...

...Hazan Makamı...
Şüphesiz şiirin bir kısmında hikmet vardır.

...Fikir Sancısı...

...Fikir Sancısı...
Duyun bir yerlerde biri sözlerle vurulmuş.

...Tavan Arası...

...Tavan Arası...
Yolu Dünyadan Geçen Her Kelimenin Mekanı.

...Kitaba Dair...

...Kitaba Dair...
Okumalarımdan Arda Kalan ve Kitaplara Dair Her Şey.

Feveran

28 Haziran 2010 Pazartesi



FEVERAN

Kimseyi memnun etmek değil benim niyetim
Kirlenen sözlerinize cevap verecek de değilim.

Dünyanın anahtarını teslim almış gibi haliniz,
Kalbe kapısı kırılarak girilmez,bilmez misiniz!

Kibrin gölgesinde susuzluğunuzu gidermektesiniz,
Ağzınızdan çıkan sözlere bir mihenk giydirseniz.

Taş olup kalp kırmak değil elbet benim ziynetim,
Ağırlığınca yerinde, hakkını verebilmek emanetin.

Gözleriniz öyle derin,bir harabeye bakar gibiyim,
Anlatsam da sözlerim kırılıp düşecek bilmekteyim.

Zulmünüzü zalim adaletinize şikayet edecek değilim,
Ancak ilahi adaletin gölgesine sığınan bir biçareyim,

Ellerinizin kiriyle mukaddesatın ruhuna dokunmayın,
Bu dava değil öksüz, sizi kuşatan sultanı unutmayın.

Gözleri kapalı yaşamak kolaydır,şu alemi seyreyleyin ,
Çatlamazsa vicdanlarınız, bir bimarhanede yer eyleyin.

Katran karası özleri, sözleri kuşanıp çıkmayın karşıma,
Viran eylerim kalplerinizi  mahcup olmak istemem O'na.

Kalıcı değil hiçbir beşer bu dünya toprağında,unutmayın.
At koşturup da dünyada, sıratı müstakimde yaya kalmayın.

Duymak isteyen hakikatin sesini, kulak verir zaten özüne.
Ben bir göçebeyim, işittiniz,sessiz olun da hakkınca gideyim.

K.Saat

Fotoğraf: Muhammed Kutsal / Kopyalanması yasaktır.

4 yorum:

hatice dedi ki...

yüreğinize sağlık gene çok güzel bi paylaşım olmuş...

28 Haziran 2010 22:35
K . Saat dedi ki...

EyvAllah efendim, beğenmenize sevindim.
Sizinde yüreğinize sağlık...

29 Haziran 2010 03:11
Lâm-ı Tarif dedi ki...

Gözleri kapalı yaşamak kolaydır,şu alemi seyreyleyin ,
Çatlamazsa vicdanlarınız, bir bimarhanede yer eyleyin.


Allah razı olsun bu güzel paylaşımınız için... Kalbimizin pasını sildiniz, teşekkürler... Selametle ve dua ile...

30 Haziran 2010 01:16
K . Saat dedi ki...

Amin ecmain inşaAllah...
EyvAllah, teşekkür ederim yorumunuz için.

30 Haziran 2010 01:54

Yorum Gönder

Yorumunuzu esirgemediğiniz için teşekkürler... (:

 

2009 ·Ruz-i Ceza by Keziban Saat, Free Blogger Templates