...Hazan Makamı...

...Hazan Makamı...
Şüphesiz şiirin bir kısmında hikmet vardır.

...Fikir Sancısı...

...Fikir Sancısı...
Duyun bir yerlerde biri sözlerle vurulmuş.

...Tavan Arası...

...Tavan Arası...
Yolu Dünyadan Geçen Her Kelimenin Mekanı.

...Kitaba Dair...

...Kitaba Dair...
Okumalarımdan Arda Kalan ve Kitaplara Dair Her Şey.

Beklentisiz Şiir

19 Haziran 2010 Cumartesi


BEKLENTİSİZ ŞİİR

Aldırma sitemlerime,aldırma susuşlarıma...
Sen aldırma ne olur gittikçe katılaşan gönlüme....

Aldırma uykusuz gecelerime...
Durup durup ağlamalarıma,

Anlamsız gülümsemelerime,
Geceye hüzzam çalışıma aldırma....

Aynada kendini göremeyen varlığıma....
Ben aldırmıyorum hayata sende aldırma....

Sevmek beklemiyorum ki senden,
Dilenci değilim ben....

Sabahlara kadar dinlemeler beklemiyorum,
Yorgun bülbül değilim ben....

Derdimle dertlen demiyorum dost,
Şems aşığı değilim ki ben.....

Gözyaşlarıma okyanus ol demiyorum,
Çağlayan değilim ki ben,akamıyorum....

Buz gibi yüreğimi ısıt ey dost demiyorum,
Kartanesiyim ben , ecel istemiyorum senden....

Açık denizde yolunu kaybeden denizciyim,
Demirlenecek liman ol demiyorum ben....

Gülümserken neşeme ortak olmanı beklemiyorum,
En son güldüğümde gözyaşım karışmıştı içine....

Varlığıma tanık ol demiyorum ki dost,
Tek tanığım kalemim,yargılan istemiyorum ....

Kanayan yaralarıma merhem ol demiyorum,
Ben en çok onları seviyorum, beni hiç bırakmayan....

Unuttuğum masallar anlat demiyorum,
Leylayı da Mecnunu da duymak, istemiyorum.....

Yar başında sonsuzluğa kucak açtım,
Nefesimi kesen rüzgara mani ol, istemiyorum....

İçimi ısıtan dualar etmeni beklemiyorum ki,
Yeter ki beddualara muhatap olmayayım....

Ben senden birşey beklemiyorum dost,
Dost satırında adım durmasın....

Ben senden birşey beklemiyorum dost,
Kırılmaların olmasın, her düştüğünde pes ettiren....

Ben senden birşey beklemiyorum dost,
Yeterki çığlık çığlık susuşların olmasın....

Ben senden birşey beklemiyorum dost,
Cam kırıkların can kırıkların olmasın....

Sözüm söz dost,birşey beklemiyorum.....
Sen dost olsan, ben vefalı kalsam....
Sen var olsan, ben yok olsam.....

...

K.Saat




 

3 yorum:

siyahnur dedi ki...

çok güzel bi şiirmiş harika bi kaç defaq okudum tekrar tekrar
emeğine sağlık
siyahnur

20 Haziran 2010 05:01
K . Saat dedi ki...

:) Hoş geldin sayfamıza, seni burada görmek güzel...
Teşekkür ederim,yüreğine sağlık.

20 Haziran 2010 05:12
siyahnur dedi ki...

hoj bulduk=)

22 Haziran 2010 03:29

Yorum Gönder

Yorumunuzu esirgemediğiniz için teşekkürler... (:

 

2009 ·Ruz-i Ceza by Keziban Saat, Free Blogger Templates