...Hazan Makamı...

...Hazan Makamı...
Şüphesiz şiirin bir kısmında hikmet vardır.

...Fikir Sancısı...

...Fikir Sancısı...
Duyun bir yerlerde biri sözlerle vurulmuş.

...Tavan Arası...

...Tavan Arası...
Yolu Dünyadan Geçen Her Kelimenin Mekanı.

...Kitaba Dair...

...Kitaba Dair...
Okumalarımdan Arda Kalan ve Kitaplara Dair Her Şey.

Oyunbozan

30 Mayıs 2010 Pazar


OYUNBOZAN

Danışıklı dövüşlerin ortasında durmak,
Ağlamak isterken gülmeye mahkum olmak.
Değişmeyecek dünyam ben yanılgıların ortasındayım.
Barışmayacağım hayat seninle,dirsek temasını bozmayalım.
Ciddiyetime aldırma ben çocuk oyunlarıyla solmuşum.
Küçük insanların devasa gölgelerinde boğulmuşum.
Susturun artık şu yalancı sevgilerinizin yaygarasını,
Susturun şu fonda çalıp duran koyu hüznü.
Acıtıyor artık aldığım her nefes,
Durdurun dönme dolapları,
Sevmiyorum oyuncakları.
İndirin beni dünyadan,
Oyunbozan olmak istiyorum.

....

K.Saat



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu esirgemediğiniz için teşekkürler... (:

 

2009 ·Ruz-i Ceza by Keziban Saat, Free Blogger Templates