...Hazan Makamı...

...Hazan Makamı...
Şüphesiz şiirin bir kısmında hikmet vardır.

...Fikir Sancısı...

...Fikir Sancısı...
Duyun bir yerlerde biri sözlerle vurulmuş.

...Tavan Arası...

...Tavan Arası...
Yolu Dünyadan Geçen Her Kelimenin Mekanı.

...Kitaba Dair...

...Kitaba Dair...
Okumalarımdan Arda Kalan ve Kitaplara Dair Her Şey.

Kovulmuşların Evi / Ali Ayçil

21 Nisan 2010 Çarşamba

KOVULMUŞLARIN EVİ / ALİ AYÇİL
         
          Ali Ayçil bir kaç arkadaşımın ısrarla tavsiye ettiği bir isimdi, daha önce de bir kaç kez denemelerini okumak nasip olmuştu, hikaye tarzında yazdığı denemeler ile dikkat çeken yazarı ısrarlar ile tanımak istedim ve kitabını okuduktan sonra kendisini okumakta geciktiğim için üzüldüm.Israr ve araştırmalarım sonucu yazarın “Kovulmuşların Evi” isimli kitabını almaya karar verdim, zira kitap alırken hemen alamıyorum, hakkında biraz bilgi edindikten sonra karar veriyorum.Diğer kitaplarını da zamanla temin edeceğim inşAllah.
          İsmi sizde de bazı imgeler canlandırmıştır, kovulmuşların evi; dünya… Denemelerden oluşan kitap, ihtivası sebebi ile de güzel sentezlere sahip, çeşitli konularda yazılan denemeler oldukça özgün betimlemelerle okuyanının muhayyilesini dalgalandırıyor. Bir çok satırda kendinizi bulduğunuz, hatta bazen gözlerinizi yaşartan iç hesaplaşmalar mevcut, bir annenin oğluna düşkünlüğü, bir evladın annesine olan bağlılığı…Ficek evleri gibi bilinen ama hep daha çok merak edilen bir kitap. Her sayfadan sonra, bir sonraki derya ya dalmak için can atıyor insan.Bir solukta okuduğum, dinlendiren, hoş kitaplardan biri.

          Okumanızı ve satırların sizinle nasıl konuştuğunu fark etmenizi tavsiye ediyorum...



İyi Okumalar...
 
 
K.Saat

1 yorum:

Adsız dedi ki...

en yakın zamanda edinip okuyacağım...

9 Şubat 2011 14:07

Yorum Gönder

Yorumunuzu esirgemediğiniz için teşekkürler... (:

 

2009 ·Ruz-i Ceza by Keziban Saat, Free Blogger Templates