...Hazan Makamı...

...Hazan Makamı...
Şüphesiz şiirin bir kısmında hikmet vardır.

...Fikir Sancısı...

...Fikir Sancısı...
Duyun bir yerlerde biri sözlerle vurulmuş.

...Tavan Arası...

...Tavan Arası...
Yolu Dünyadan Geçen Her Kelimenin Mekanı.

...Kitaba Dair...

...Kitaba Dair...
Okumalarımdan Arda Kalan ve Kitaplara Dair Her Şey.

Kayıp Ceset

26 Nisan 2010 Pazartesi


KAYIP CESET

Baktım da yoktun kalbimin yasında.
Baktım da yoktum üzerime atılan toprağın altında.
Baktım da can, sol yan sancısının hatrına,
Göremedim…
İnan,
Ölemedim!

...

K.Saat


4 yorum:

Rehgüzâr dedi ki...

Çok güzel/di
Kalemine sağlık cân...

3 Mayıs 2010 09:50
K . Saat dedi ki...

EyvAllah...
Seni burada görmek güzel gerçekten... (:
Teşekkür ederim...

3 Mayıs 2010 14:27
Rehgüzâr dedi ki...

:) Bende teşekkür ederim...
Buralardayım artık sıkı okuyucun oldum ;)

4 Mayıs 2010 09:01
K . Saat dedi ki...

EyvAllah canım... (:
Hacı hacıyı Mekke'de, hoca hocayı tekkede,şair yüreklerde birbirini blogda bulurmuş işte... :P
Gerçekten çok mutlu ettin beni...
Duam ile can...

4 Mayıs 2010 09:09

Yorum Gönder

Yorumunuzu esirgemediğiniz için teşekkürler... (:

 

2009 ·Ruz-i Ceza by Keziban Saat, Free Blogger Templates