...Hazan Makamı...

...Hazan Makamı...
Şüphesiz şiirin bir kısmında hikmet vardır.

...Fikir Sancısı...

...Fikir Sancısı...
Duyun bir yerlerde biri sözlerle vurulmuş.

...Tavan Arası...

...Tavan Arası...
Yolu Dünyadan Geçen Her Kelimenin Mekanı.

...Kitaba Dair...

...Kitaba Dair...
Okumalarımdan Arda Kalan ve Kitaplara Dair Her Şey.

Kaldığımız Yerden Başlıyoruz

12 Mart 2010 Cuma



Selamünaleyküm değerli arkadaşlar,
Bir buçuk yıllık blogcu maceramızdan sonra farklı bir arayüzle devam etmek adına üç aylık kısa bir ara vermiştik, şimdi yeni adresim ve yazılarım ile birlikte yeniden Bismillahirrahmanirrahim diyorum

Daha önce müstear ismimle makamımızda şiir dostlarını ağırladık, kalemime sitem eden, bu hüzünbaz insana mutluluk şiirleri yazması adına dualar eden birçok güzel kalemle tanışma fırsatı yakaladım,tanıdığım her kalem yazmam noktasında desteğini benden hiç esirgemedi, yazmaya olan merakımı değerli okuyucularımın engin gönülleri ile her geçen gün biraz daha perçinledim, sayıları azdı belki ama manevi destekleri beni hep daha güzelini yazmaya sevketti.

Yazı yazmaya şiir ile başlamak, onun o büyülü havasını hissetmek benim için çok güzel bir tecrübeydi.İki yıl benim için uzun bir zaman ve bu zamana birçok şiir sığdırdık, sizlerin desteği olmasaydı belki de çoktan yazmaktan vazgeçmiştim.Okunuyor olmak, farklı platformlarda şiirlerimle karşılaşmak benim için oldukça güzel duygulardı. Belki isimsiz, imzasız yayınlanıyordu ama okunuyor olması ne büyük mutluluktu.
Kıymet verip okuma nezaketi gösteren, dualarını ve desteklerini hiç esirgemeyen arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.

Ruz-i Ceza,
Hakiki cezanın ve mükafatın verileceği o büyük gün ...
Sayfamızı ziyaret eden herkese o büyük günü hatırlatmak adına bu ismi seçtim, "Tatları acılaştıran ölümü sık sık anınız."
Ilginç zamanlarda yaşayan bir sinimmar,
Tarihlerin sürekli tekerrür ettiği, mükafatların ceza ile verildiği, cahile alim denilen çok ilginç zamanlara tanıklık ediyoruz, yaşanılan bir çok hadise efsanevi karakter Sinimmar'ın nefesini ensemizde hissettiriyor.Sinimmar 'a verilen ödülün her an size de verilebileceği bir dönem.Sorsak ebnayı ademe en dertli yanını , ömrüne sığmayan en az bir eksik odadan dem vuracaktır, dünyadan adalet beklemeyen müminler için dünya sinimmarın cehennemi.Modern zamanın modern sinimmarları adına, kalem kelama vesile olacak inşaAllah.

"Kalem feryad eder ağlar mürekkep;
Beni cahil eline verme Ya Rab.
Lütfunla alime çevir yolumu,
Kırma nolur kanadımı kolumu. "

Kalemin feryadına kulak verip duaya düşer yolum,
 Hikmetleri kelimelerin kalplerine indiren Allah'a hamd olsun.
Rabbim razı olmayacağın her kelamdan sana sığınırım.
İlminde katre değilse de fikrimiz,
Cahil cesaretimi affet,
ve Lütfunu esirgeme Ya Rab.
Amin.

Sevgilerimle ...









2 yorum:

Korhan dedi ki...

Ve aleykum selam

Duanıza "amin" diyerek, başından sonuna hayır olmasını dilerim..

7 Nisan 2010 01:03
K . Saat dedi ki...

Amin,
Allah razı olsun inşaAllah...
Çok teşekkür ederim...

7 Nisan 2010 04:10

Yorum Gönder

Yorumunuzu esirgemediğiniz için teşekkürler... (:

 

2009 ·Ruz-i Ceza by Keziban Saat, Free Blogger Templates